حس ارامـــــــــــــش

خاک سرخ

سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند !.

حس ارامـــــــــــــش

 

♥◘◘◘♥

تا حالا با دیدن عکس یک شهید احساس ارامش بهتون دس داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

من اوایل به این چیزا اعتقاد نداشتم ولی وقتی از طرف انجمن اسلامی استان

 

قم به شهید پژوهی رفتم یه حس خاصی داشتم قابل توصیف نیست

 

منزل شهید محمدصادق خوشنویس بود من تاحالا درمورد ایشون چیزی نشنیده

 

بودم ولی وقتی به منزلشون رفتم تازه فهمیدم کجای این دنیام

 

یهو تهی شدم فقط یه ســــــــــــــــــــوال از خودم پرسیدم.من کیم؟

 

من تاحالا واسه کشورم چکار کردم؟شهید محمد صادق برای رفتن به جبهه

 

یه چوب توی کفشش گذاشت تا قدش بلندتر بشه و بتونه بره در راه خدا

 

جهاد کنه ولی متاسفانه خیلی از ما دخترا کفشای پاشنه بلند می پوشیمو

 

میریم بیرون واسه چی؟واسه جلب توجه؟واسه خودنمایی؟واسه کی اخه؟

 

اره همه ی این تفکراتم با دیدن یک عکس شهید بود.ساده از طرف

 

همه چی نگذریم...

 

♥◘◘◘♥

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:, ] [ 20:42 ] [ ♥zohre♥ ] [ ]